6 Kasım 2014 Perşembe

Neden Hiç Uyarmadın?

                Tam yedi buçuk kilometre var senin yatağınla benim yatağım arasında. Git gel on beş kilometre. Dön dolaş on beş kilometre...

                Kaçıyorum uzağa, deniyorum. Senin yatağınla aramda on kilometre var. Yirmi oldu. Elli... Yüz... Beş yüz elli... Altı yüz...

                Altı yüz kilometre uzaktayım senden. Neden mi? Sen böyle istedin diye. Kaçıyorum... Uzaklaşmaya çalışıyorum senden. Bana git demediğini biliyorum. Sen bana 'SADECE' "Vazgeç benden." dedin.Ben de onun için uğraşıyorum işte.

                Bir etki alanın olmalı, değil mi? Belli bir uzaklıktan sonra o etki alanından kurtulmam gerekir. Senden tam altı yüz kilometre uzağa gittim bu etki alanından kurtulabilmek için, kurtulamadım.

                O kadar geldim gittim de güzelim, neden hiç uyarmadın beni "Kalbin bende kaldı." diye...


Yaza Mazar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder