13 Aralık 2014 Cumartesi

Boşlukları Sen Doldur

                Sevgili _______;

                Bir anda düşüverdin aklıma. Nerelerdesin, ne yapıyorsun bilmiyorum. Umarım iyisindir... Ben de iyi sayılırım. Tuttuğum odanın günlük ücreti artınca, iki arkadaşımla kiralık bir eve yerleşmek zorunda kaldım. Tanısan seversin onları. Daha tanışalı bir buçuk hafta oldu ama; onlara cidden _____  ısındı. Bilirsin, kolay kolay ısınamam insanlara; ama bu ikisi bir harika! Bir gün fotoğraf makinesi bulursak, onlarla beraber bir fotoğraf çektirip yollarım sana.

                Bugün bir farklılık yapmak istedim sana yazarken. Bugün yazdıklarımı sadece okumayacaksın. Bugün senden bir şey istiyorum. Gördüğün zaman fark etmişsindir ki; bazı yerleri boş bıraktım. Senden isteğim; bu boşlukları doldurman ve sonraki mektubunla beraber bana yollaman. Yabancı dil sınav soruları gibi, değil mi? Bu biraz daha ______olabilir ama...

                Seninle görüşmediğim günlerim, büyük bir tembellikle geçip gidiyor. Geçip gidiyor dediğime bakma, aslında o kadar yavaş geçiyor ki, bazen zaman _____ gibi hissediyorum. Okumaya çalışıyorum, aklıma gülüşün geliyor; okuyamıyorum. Yazmak istiyorum, bir anda hayallere dalıyorum ve hayallerimin içinde sen bana bakıyorsun. Söylsene, sen bana bakarken ben nasıl yazabilirim?

                Sana bahsettiğim güvercinler camın önüne yuva yapmış. Bulduğum ekmekleri ufalayıp döküyorum camın önüne. Geldiklerinde o kadar iştahla yiyorlar ki, anlatamam _____. Yuvalarını, söylendiği gibi, dişi kuş mu yaptı bilmiyorum. Onlar evlerini bir gündüzkonduruverirken, ben kaçıncı uykuyu uyuyordum kim bilir...

                Hep anlatıyorum sana. Gerçekten tembelleşiyorum gün geçtikçe. Gün geçtikçe yokluğun daha da hissedilir bir ___ almaya başlıyor. "Yokluğa insan zamanla alışır." diyorlar, insan olmadığımı düşünmeye başlıyorum öyle olunca da. Ben artık pek manasız buluyorum hayatı sen yokken. Sanki içimde bir yerlerde bir ______ var gibi. Varlığını alıp gitmişsin de yerin ___ kalmış gibi.

                Küçük oyunlar yapmaya devam ediyorum sana böyle. Belki hoşuna gidiyordur hâlâ, gidiyor mu? Sevmediysen eğer, yukarıdaki boşlukları doldurmasan da olur. Sevdiğin bir şey burada seni bekliyor hala. Sevdiğin bir şey seni çok seviyor, ve çok özlüyor. Gelip de ondaki boşluğu doldursan ne olur?

Sevgiyle kal.


Hâlâ adam olamamış adamın, 

Yaza


NOT: En üstteki boşluğu doldurmasan da olur. Sonuçta sana yazdım bu yazıyı.


Yaza Mazar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder