12 Ocak 2015 Pazartesi

Gereği Düşünüldü

"Zeki Kuşuçurtmaz... Burada diyor ki, Yaza Mazar adlı vatandaşın kafasını karıştırıp onu  suça yönlendirmişsin. İki market hırsızlığına azmettirme, on iki kavgaya azmettirme, iki de bar kundaklamaya azmettirme. Nasıl savunacaksın kendini?"

"Beni hiçbir şeyle suçlayamazsınız, bunları benim yaptığıma dair en ufak bir kanıtınız yok."

"Ulan adam konuşuyor burada işte, ağzımı bozdurma benim! Her şeyi o söyledi diyor. Kavga etmesini, bar yakmasını, marketten viski çalmasını sen istemişsin. Hadi, kavgayı viskiyi anlarım da; içki içtiği barı niye yaktırmaya kalktın lan adama?"

"İçki çok pahalıydı ve barmen viskisini az koyuyordu."

"Bu yüzden mi barı yak dedin adama, it!"

"Daha ne olacaktı, adam dolandırmaktır bu! Herif yarım bardak içkiye yirmi beş lira bayılıyor, barmen o yarım bardağı bile buzla dolduruyor."

"Ne olacaktı ya? Buzsuz mu verecekti viskiyi?"

"Evet. Adam buzsuz istedi. Üstelik bonkör adam, parayı da sorun etmedi. Sen bittikçe yenile, parası neyse vereceğim dedi. Üç bardak sonra barmen bunun sarhoş olduğunu zannetti, bardağa buz doldurmaya başladı. Ben de o barmenden şikayetçiyim o zaman!"

"İyi de kardeşim bunlardan sana ne lan? Abisi misin sen bu adamın, arkadaşı mısın? Kimsin sen de bu kadar olay çıkarttırıyorsun? Arkadaşı bile değilsin anlaşılan, adama türlü türlü suçlar işletmişsin lan!"

"İşlettim amına koyayım! Hepsini ben istedim! Barı yak dedim, viski çal dedim, kavga et dedim. Hepsini ben dedim, ne yapacaksın bana? Hadi suçumu kabulleniyorum, ne yapacaksın?"

"Sana bir on yıl kitleyeyim de gör ebenin amını!"

"Kitle amına koyayım, kitle! Senin masanda çekiç yok muydu, nereye gitti o?"

"..."

"Etraftaki onca insan nereye gitti? Etrafına bak lan, seni koruyacak kimse yok burada! Bir tek şu daktilolu masum kadınla Yaza kaldı. Bu ne biçim duruşma salonu lan?"

"Nasıl..."

"Başından beri amlı götlü konuşuyoruz lan seninle, hiç mi anlamadın durumu? Senin gibi hakimin kafasını sikeyim ben. Ben yokum lan, yokum ben! Olmayan şeyi nasıl içeri tıkacaksın, tık hadi bakalım! Yazdır bakalım cezamızı."

"Siktir... Ee, yaz kızım... Gereği düşünüldü. Hırsızlık, kundakçılık ve çetecilik zanlısı Yaza Mazar'ın ve azmettiricisi olan Zeki Kuşuçurtmaz'ın beraatine..."

"Hah şöyle, yola gel azcık... Senin varlığını ben sağlıyorum burada. Ben koydum seni aklımın içindeki mahkemeye. Ben yargıç yaptım seni lan, sikik!"

"Zeki, kes bi' sesini artık amına koyayım. Şu bardağı içerken bari kafamı rahat bırak lan. Yargıcı, mahkemeyi yaratmışmış, havalara bak... Seni kafamın içinden bir siktir ederim, kendine bir daha yer bulamazsın."


...


"Buzsuz doldur barmen!"

"Buzsuz dedim amına koyayım ya, buzsuz!"

 Gereği düşünüldü: Bir gün bu barı yakacağım...


Yaza Mazar


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder